Thursday, March 27, 2008

Arabetskamrater


Vem trodde att jag skulle längta tillbaka till jobbet? Men jag saknar verkligen mina arbetskamrater och en å annan dåre också! De små hjärtegrynen har skickat en bukett tulpaner helt apropå, kanske saknar dem mig med? Cellgifterna idag gick jättebra. Ryktet hade gått på avdelningen och jag fick visa upp vänsterhanden och mottaga gratulationer. En lunch med gudmor på Sveav. mötte upp pappa som hade varit duktig och tränat och gick och lämnade handpenning på klänningen. Nu ska här tvättas. Underlig natt förresten, helt utan sömn och ändå är jag pigg som en lärka?! Måste va cortisonen som gör det.

1 comment:

Anonymous said...

Men kära du.. "kanske" saknar dej...??? Saknar dej utav bara helvette ska du veta!!! Jag har inte den endaste tjej att hänga med längre... alla bara försvinner!
Om jag fick välja så skulle du sitta i rondrummet o fika kakor varje dag/dygnet runt!!! (jag kan t.o.m erbjuda mej att baka kakorna om d ska va så! ;) )
Gratulerar till förlovningen.. så sött, så sött!!!! Puss /sara