Saturday, May 10, 2008

Äntligen.


Nu har vi kastat oss upp på soldäck. Avfärd om 10.

9 comments:

Monica said...

Ha det underbart! Är det klänningen du har på dig? Vi har varit på stranden och sitter nu på altanen och dricker rosé och ska snart cykla till vännerna på middag. Här är obeskrivligt ljuvligt!
Älskar er! 1000000 Kramar

piluttan said...

DU strålar som en Hollywood stjärna, Vackrare än någonsin.

Önskar Er en underbar vistelse på Grinda.

Stora Kramar fr Tittan

Anonymous said...

Jag kan bara instämma i föregående talare. Du är jättefin i den klännigen. Grinda låter jättehärligt.. En vecka låter ännu bättre...
Själv bor jag ju inte så illa, på västkusten bland alla norrmän som har invaderat vår stad idag. Själv sitter jag vid datorn och skriver en liten uppsats på 7 sidor. som tur är behöver jag läsa ett stycke här och där ibland och då kan jag sitta i den underbara solen. Ha de nu så dönt herr coh fru!
Maria R

Anonymous said...

Stavar som en kratta gör jag!!! Skönt menar jag förstås
Maria R igen!

Anonymous said...

Vadå alla glada tillrop, jag blir sur då jag skulle vilja följa med men inte fick, så det så. Nej jag fick stå och gräva på jordlotten för att sen så små pillriga frön, tänk på det ni. Men tusen kramar till nyblivne FRUOSSPAR

Anonymous said...

OK då. Du är så söt på bilden och Daniel ser så stilig ut, ha en skön helg.

Sara said...

Tänker på dig så mycket! Formgivaren, tillika min man, i Uppsala sedan igår, hos kompis och spelar musik. (Han gör sånt också!) Dottern på konfirmationshelg och sonen hons flickvännen. Skönt att vara ensam - då finns tid att tänka. Mycket händer. STORT intresse för boken. Nya möten i veckan, Jag ringer dig.
Enormt stor kram!

Sara said...

Glömde säga att jag hoppas ni har och har haft en fantastiks helg på Grinda. Det är SOMMAR!!!

Anonymous said...

Daniel verkar ha övertagit vissa tidigare vanor (ovanor) från mig - att arbeta lite väl långa dagar/kvällar.
ROLIGT SE ATT NI TAR SÅ VÄL TILLVARA DEN TID NI ÄNDÅ HAR TILLSAMMANS.

HA DET SÅ BRA OCH SKÖNT I SKÄRGÅRDEN