Tuesday, April 29, 2008

Oi-san


Nu struntar jag i stressen och går och äter japanskt.

3 comments:

Anonymous said...

Nam nam. Jag ringer i morrn när jag kommit in till stan. Puss!

Unknown said...

Goooott! åt du sushi? Hoppas du kunde koppla av lite då. Jag ska snart sova en välbehövlig skönhetssömn..om det hjälper mot lite mörka halvmånar under ögonen återstår att se!
Kram å gonatt

Monica said...

Min bästa Hanne!Jag ville ju så gärna träffa dig idag!!!Du borde fått kladdkaka till frukost!Men bröllopsstressen har smittat av sig ända till Tyresö. Mer säger jag inte. Du får se resultatet av mina patetiska ansträngningar på lördag. Vet att du har mycket imorgon, men får du någon minut och något uns av ork över så är jag din. Varför ger du dig på städningen själv? Jag är lika bra på att städa som jag är dålig på att trixa med datorn, och tuvärr också en nästan lika stor tidsoptimist som din blivande man.
Kramar