Monday, April 14, 2008

Solsken ute & solsken i sinne.


Professor Bergh var hon alltid en glädjekälla. För er som inte önskar livet ur mig har jag goda besked, tumörerna i levern har minskat till hälften. Bergh var mycket nöjd med detta, som ett litet barn på julafton, jag hann inte sätta mig förrän han trumperade ut den goda nyheten. Mitt hb var dåligt dock vilket är anledningen till att jag är så trött, det ska avhjälpas med två påsar blod på torsdag. Hem nu och vila sen gråt och tandgnisslan över matteboken.

8 comments:

Anonymous said...

Underbara nyheter vackra själ!!

Love you!

Puss

Michaela

Monica said...

Yes!Yes Yes! Mera sådana goda nyheter vill vi ha.
Hoppas du får en fin dag trots dåligt hb och trilskande matteböcker.
Kramar

Anonymous said...

Wonderful! Vad roligt att höra. :) Hoppas det gick bra med matten sen också.

Anonymous said...

puss lilla kråkan, tänker på dig. och ja, jag har dig som start sida! kram kram gabbi

Anonymous said...

Superbra tjejen!!!! /sara

Anonymous said...

Ja Mårten har nog rätt när han kallar dig "fröken jäklar anammat".Professor Bergh gillar vi... Matten funkar säkert också en sådan här dag!!

Maria

Unknown said...

Hej!
Håller med de tidigare inläggen. Underbara nyheter, vad skönt!

Stor Kram, Sanna

Monica said...

Blev lite orolig när det inte fanns något inlägg på bloggen idag. Hoppas att blodpåfyllningen gör susen i morgon!!!
Nu räknar jag dagarna tills jag får träffa er!
All min kärlek/ Monica