Saturday, April 5, 2008

Tack för maten Morten.


Jag är väldigt bortskämd. Här har jag gnällt över laxforeller, vilket har startat den största diskussionen i kommentatorsfältet. Andra har noterat min längtan och på svaga ben givit sig ut för att införskaffa små fiskar som han sedan egenhändigt gravat och fått transporterade till min kyl. Det ingick ett recept på särskild potatis till. Tyvärr är det potatisförbud så här nära bröllopet. Vissa måste tänka på midjemåttet. Nej, inte jag. Alltså blev det quinoasallad till. Himmelskt gott var det. Så, tack världens bästa Morten för maten!

1 comment:

Monica said...

Hoppas att högskoleprovet gick bra!
Du är fantastisk som orkar....
Grattis till en "bonusmorfar" som verkar toppen.Forellerna såg smarriga ut.
Fick lite panik när du pratar om potaisförbud, för jag har nog samma generösa "midje-gener" som min bror och senaste veckan har jag haft ont i beninnorna och STOR aptit. Tänk om jag inte kommer i klänningen till bröllopet. Kramar!