Wednesday, April 2, 2008

Vid liv


Ni undrar hur många foton har hon på sig själv i sängen? Denna blogg sköts via min mobil och till varje inlägg måste jag ta en bild. Variationen blir kanske inte så stor. Lunch med prästen igår gick bra, vi gillar verkligen honom. Jag lyckades inte ta mig till skolan innan och inte heller idag. Kroppen säger ifrån, känns som jag har 40 graders feber och det gör ont att ens prata. Jag vill bara ligga alldeles stilla, fullt påklädd under täcket. Just nu mitt på dagen har jag en period som är bättre, så nu ska jag passa på att gå och lämna blod. Jag hoppas att kvällen blir snäll. Kram!

3 comments:

Anonymous said...

Lilla hjärta. Hoppas du mår bättre snart. Jag är i stan sen, hojta till om du behöver ngt. Stor kram!

Mikael said...

Din blogg berör. Och du lyckas skapa en förväntan med dina till synes vardagliga betraktelser. Jag fortsätter följa er. Om jag är rätt underrättad ska Per Hellberg viga er. Jag fick lite inside information från din blivande makes far Sven som är min mycket gode församlingsvän. Vill bara säga att ni gjort ett strålande val. För tio år sedan stegade jag och min fru fram i Ekerö kyrka och Per bidrog till att skapa en magisk stämning. Hoppas verkligen att du slipper smärta denna dag och får njuta i fulla drag.
Mikael

Anonymous said...

Du är en stark kvinna som inspirerar!! :)

God bless you!