Sunday, August 3, 2008

Bajs ska tydigen bajs ha!


Nu måste jag vila.

6 comments:

Ulrica said...

Vaddå bajs!? Jag tycker det ser ut som en smarrig kladdkaka. Blev riktigt sugen faktiskt... Skönt att få se en skymt av dig. Tänkte be att få gratulera makarna Sparr på tre-månaders-bröllopsdagen. Grattis. Fira vad som firas kan.
Många kramar till er båda från Boksyster Ulrica.

Anonymous said...

Hoppas du får sova gott lilla gryn. Nu ska jag försöka vända tillbaka dygnet en gång för alla. Jag är glad att du vaknade till idag så jag fick skönja dina blå. Puss lilla hjärta. Michaela

Monica said...

Jag är nog också mer inne på choklad. Du påminner mig faktist om min favoritglass smak "Chilichoklad". Smakrik len fyllig choklad med små bitar av tuggmotstånd och lite chilisting som gör att det aldrig blir tråkigt.
Älskar dig!

piluttan said...

Älskade vännen,
Jag följer dig varje dag, både i hjärtat och via bloggen.

Love U girl, from the firs day i meet U in school.

Anonymous said...

Hanne, vill bara säga att jag tänker på dig och din Daniel!
Håller nog med om att det liknar en smaskig kladdkaka fast du skulle haft en stor klick vispgrädde också. Det är du värd som du kämpar, du starka och härliga Hanne! Saknar dig på jobbet.
Kramar från Carina (sekr)

Anonymous said...

Vi letade på Ulriksdals slottskapell och fann er sida och bilderna på ert vackra bröllop på bilder.

Lade länken som en genväg på skrivbordet för att visa min sambo. Vi planerar vår stora dag nästa år. Han tog och började titta på sidorna , så fint och så vackert ni hade det på er fina dag i maj. Då såg han länken till din blogg och vi blev mycket gripna. Vi hoppas innerligt att det ska gå bra för dig!

Ser att du har många runt omkring dig.

Varma hälsningar I & J , Älvsjö