Sunday, August 10, 2008

Vaken



8 comments:

Anonymous said...

Hej fina vänner. Puss på er! Michaela

Camilla said...

Vi ses snart gumman!!! kraaam

Anonymous said...

Åh vad glad jag blir när jag ser att Du mår bättre, Hanne!
Tänker på Dig varje dag.
Kram till Dig!

Monica said...

Ni är så fina och mitt hjärta blir varmt när jag ser er!

Anonymous said...

Skönt att sova men också att vara vaken! Och sill är ju också både gott och nyttigt. Själva hade vi kräftis igår när Mats fyllde år, åt skaldjur och drack ädelostsnaps. Vi saknade förstås dig och Danne.

Anna & Mats

Anonymous said...

Hej! Åhh vad glad jag blir av att se dig piggare! Lilla kråkan... Vill gärna hälsa på dig snart. Kram gabbi
P.s Lilian hälsar jätte jätte mycket D.s

Unknown said...

Vad fina ni två är!
Tänker på dig
Kram

Paradox said...

Somliga människor lämnar ett avtryck i livet och du är en av dem.

Vila gör gott. Vänner och mat likaså men kärleken gör en starkare och godare än något.

Ni har varandra Ni har kärleken.

kram
Anna H